Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovenský pavilón pre Expo 2015

27.04.2015 | Redakcia TRENDreality.sk

Diskusia (3 reakcie)

28.04.2015 | fandzuro

No mne sa to teda celkom pozdáva :) Aj keď tú vonkajšiu fasádu by som si vedel aj inak predstaviť, aj tak je to oproti minulému Expu riadny krok vpred. Konečne niečo moderné a svieže. Na to, aké peniaze sa vyhadzujú do zbytočných projektov, o ktorých nikto ani netuší, je toto podľa mňa jedna z pozitívnych lastovičiek...

30.04.2015 | Milan Čierťažský

Podľa mňa veľmi pekný a štýlový návrh. Až by som ani nepovedal, že je to zo Slovenska. Škoda len, že doma v krajine takéto objekty nie je veľmi vidieť...

02.05.2015 | slov-led plus

Viem ako to vznikalo, kedze sme tam dodavali osvetlenie... celkove je ta expozicia za velmi malo peniazi, velmi slusny vysledok (aj ked som tam osobne este zatial nebol) Bolo tam vela improviziacie medzi tym co by sa chcelo a tym co sa dalo (aj ked trebars my sme tam vsetko dodali zadarmo).

Na Slovensku si malo kto uvedomuje ze peniaze na propagaciu Slovenska v zahranici je ta najlepsia investicia, ved sme vyrazne proexportne orientovana ekonomika, ktorej by malo zalezat na dobrej znacke. Na Slovensku sa reklama v zahranici a jej uspesnost meria iba cez pocet turistov, ale zabuda sa aj na celkovy image krajiny ktory nasledne ma vyrazny vplyv aj na uspesnosti exportu slovenskych firiem.
Vsetky okolite krajiny dali na EXPO podstatne viac penazi ako my, ale vysledky by sme chceli mat rovnake, to sa neda... a aj preto Slovensko ako znacka je tam kde je.

Redakcia TRENDreality

Redakcia TRENDreality
  • Počet článkov: 18
  • Priemerná čítanosť: 7014
  • Priemerná diskutovanosť: 1
  • RSS blogu

O blogu

Inšpiratívne projekty, ktoré zaujali redakciu portálu TRENDreality